torsdag 1 september 2011

Sometimes youve gotta do what you have to do, and it had to be done!

Oj, såg att blogspot har ändrat här lite, lite annorlunda design var det den här gånge. Visste nästan inte hur jag ska göra ett inlägg, men det ser ut att vara bättre.

Har gjort klar veckans uppgifter och det är bara torsdag idag yeha !=). Har mejlat till mina lärare spanska och svenskans skriftlig uppgift eftersom jag studerar på distans ( love it!)  och nästa vecka har jag muntligt på spanska, det kommer bli a peace of cake. Så nu har jag bara boken att läsa " Låt den rätta komma in" och jag har 8 veckor på mig att läsa ut den och skriva en recension, vad det nu hette. Jag har själv sett filmen fast den amerikanska versionen för några månader sedan och det var en bra film, dock var det lite slow motion med det hela. Jag prövade kolla den svenska versionen av den här boken , jag var lite nyfiken om boken och filmen var i närheten lika, men nej början var annorlunda, så jag skippade och läste boken eftersom det var den jag skulle skriva om, och nej jag hade inte tänkt att fuska!

Snart snart åker jag till Barcelona, jag är både glad och ledsen för att jag saknar mina föräldrar redan!! =(. I hate goodbyes men men måste återgå till den vanliga, min älskling är där och väntade på mig tillräckligt länge nu ja 3 månader, den du!. Det har faktiskt gått bra ingen problem med det, men skulle nog inte tänka mig  vara borta längre än så om det bara går, inte ens 3 dagar ifrån varandra, but some things has to be done.
Ne nu vet jag inte vad jag ska göra , im off studies. Ska nog avsluta kvällen med att läsa boken och kanske titta på en film?.

Btw godnatt allihopa!
Peace& luv sugars,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar