fredag 2 september 2011

Never compare yourself to anyone else, cos we are all beautiful in different way- in our way and thats what make us all unique

Jag märker att det är mer och mer insecure people för dag som kommer. Vissa folk hatar dig bara utan att ens prata med dem hmm weird! but no time wasted on them either. Vissa är bara omöjliga, jag märker att det är mycket mer falska människor nere i barca än människor här i Sverige. Det enda de vet där nere är fabulous, ser dem en tjej eller grupp av tjejer som är snyggare än dem så är du på deras hat lista redan....Jag pallar inte med sånna människor seriös , kommer fram till dig och fejk hälsar, ska aldrig göra det nästa gång, se vem är bitchen nu va?! Man va eh "sorry för att jag är snyggare än dej " go härifrån och var bitchig mot någon annan istället, jag har inte gjort dig något . Jag kanske ser ut som jag gör men jag är definitiv inte som dej, ni får kolla hur mycket sne öga ni vill, but i dont care if thats bother you that much then girl u really have a big issues with urself a.k.a INSECURITY disease! Oh please...

Anyway vi var inne i jnkpng med mina föräldrar och åt på ikea och handlar dammsugare och andra saker tex..
Fick min almanacka hem i brevlådad som jag har "designat" från personligalmanacka.se Riktigt bra att ha sånt, för nu ska det vara ordning och reda.

 Så här ser min almanacka ut. Jag valde medium storlek, skulle vara bättre om den var större i längden, men den enda dem hade var large i bredden.
http://personligalmanacka.se 

och nu ska jag börja fylla i mina vikta ärende, planer , plugg etc..
Hade bra så länge och ha en trevlig helg allihoppa.
Peace & luv,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar