söndag 4 september 2011

Ny icons

Hade spenderat några timmar med att pimpa min mac men är inte riktigt klar än. Det var inte så lätt som jag trodde. Men det blev nånting iaf.
Japansk design vad tycks ?=) Nu är den inte lika tråkigt längre.
 
Har suttit här i köket och försökt läsa ur boken så mycket som möjligt innan jag åker, annars måste jag köpa en sånt bok eftersom den tillhör biblioteket . Tror inte att jag hinner läsa ut den tills nästa vecka.
Jag börjar bli hungring också, som alltid. Ska dricka mycket vatten innan jag går och lägger mig.

Så godnatt på er det börjar bli sent,
Peace & Luv,



1 kommentar:

  1. hehe ja ibland kan det vara lite klurigt att pimpa sin mac..:)

    Jag vet inte hur designerna på blogspot är.. men på blogg.se har vi ju mallar alltså klara design som man kan installera på sin blogg men vill man inte ha deras så kan man ändra på allt. Allt handlar om koderna, jag använder i stort sett alltid en av blogg,se mallar sen ändrar jag på allt tills jag får det hur jag vill att det ska vara. Jag bara testar mig fram, man måste bara veta hur html koderna funkar.

    SvaraRadera